Géppel szállított tartozékok
A Hikoki regisztrációt követően minden Hikoki, Carat kéziszerszámra értékhatártól függetlenül 3 éves jótállást biztosít Önnek! A 3 év jótállás vonatkozik a készülék, anyag vagy gyártási hibából eredő hibás alkatrészeinek ingyenes cseréjével történő javítására. További kártérítési igények ( kivéve, ha arra a törvény kötelez ) nem érvényesíthetők.
A regisztráció csak akkor lehetséges, ha a vásárló hozzájárul az ott megadandó adatainak a rögzítéséhez. Bármilyen kérdés merül fel, szívesen segítünk a +36-20-569-5756, 06-1-264-3433, 06-1-264-3428-as telefonszámokon. A regisztrációt követően a rendszer gépenként egy jótállási tanúsítványt küld a megjelölt e-mail címre, amit kérjük, nyomtasson ki. A meghosszabbított jótállási tanúsítvány, az eredeti számla és a jótállási jegy együttes meglétével és bemutatásával érvényesíthető. Természetesen az adatoknak minden kétséget kizáróan egyeznie kell. A komplett dokumentációval rendelkező gép javítása, kizárólag a Hikoki központi márkaszervizében, vagy a jótállási jegyen feltüntetett partner szervizekben végezhető el. A benzinmotoros gépek kiterjesztett jótállása csak akkor érvényes , ha évente legalább egyszer valamelyik hivatalos partner szervizünkben karbantartásra bevitte.
Ezen esetekben továbbra is a törvényben előirt jótállás a mérvadó
A szolgáltatásoknál a jótállási jegyben leírt feltételek érvényesek. Kérjük olvassa el figyelmesen. Ha a berendezését nem regisztrálta a kiterjesztett jótállásra, akkor a fentebb részletezett jótállási feltételek csak a törvényben meghatározott időintervallumig érvényesek. Ebben az esetben jótállási igényét a vásárlást igazoló bizonylatok bemutatásával, érvényesítheti.