technoform logo
Technoform Kft.
Mobil: (70)415-1851
Technoform Kft. már 31 éve Önökért!
Tel: (42) 311-790, Mobil: (70) 415-1851
makita online partner
 shopping_cart
  • shopping_cart
    0
  • person Bejelentkezés
    •  Bejelentkezés
    •  Aktuális rendelés állapota
    •  Eddigi vásárlások
    •  Kijelentkezés
  •  0
Kosár tartalma:
Jelenleg üres

  • Kezdőlap
    Kezdőlap
  • Termékek
    Termékek
    • Akciók
    • Elektromos gépek
    • Akkus gépek
    • Benzines gépek
    • Kerti gépek
    • Levegős gépek
    • Gépcsomagok
    • Gyémánt technika
    • Vízmértékek, lézerek
    • Tartozékok
    • Kölcsönözhető gépek
  • Információ
    Információ
    • Elérhetőség
    • Technoform Kft.-ről
    • Szállítási feltételek
    • Garanciális feltételek
    • Üzletszabályzat
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Impresszum (ÁSZF)
  • Alkatrész
    Alkatrész
    • Makita alkatrész
    • Hitachi Hikoki alkatrész
  • brightness_highGyémánttárcsa ajánló
    Gyémánttárcsa ajánló
  • Akkus fűnyírók
    Akkus fűnyírók
  • Szabadszavas kereső
    Szabadszavas kereső
  1. Kezdőlap
  2. ››
  3. Impresszum (ÁSZF)
Géptípus kereső
szabad-szavas kereső

Vízmérték, lézer

  • Optikai és Lézeres szintező
  • Vevőegység szintezőlézerhez
  • Távolságmérő
  • Akkus falszkenner
  • Vizmérték
  • Állvány, mérőléc szintezőlézerhez
  • Digitális szögmérő
  • Kiegészítők lézerekhez
  • Mérőszalag


Makita online partnerHikoki online partner

A Szolgáltató Online Felület Általános Szerződési Feltételei

(Fogyasztóvédelmi Tájékoztató)

Tartalomjegyzék

1./  A Szolgáltató (a továbbiakban: Technoform Kft.) vagy Eladó adatai

2./  Általános információk

3./ A https://www.technoform.hu/bolt honlapon folytatott tevékenység

4./ Felhasználási feltételek

4.1. Felelősség

4.2. Szerzői jogok

5./ Megrendelés

5.1. A Honlapon történő rendelés menete

5.2. Telefonon történő rendelés menete

5.3. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

5.4. Adatbeviteli hibák javítása

5.5. A szerződés létrejötte

5.6. A szerződés iktatása

5.7. Fizetés, termékek ára

5.7.1. Fizetési módok

5.7.2. Termékek ára

5.8. Számla

5.9. Átvétel

5.10.  Szállítás

5.10.1 Szállítók

5.10.2. Kiszállítási díjak

5.10.3. Kiszállítás módja

5.10.4. Kézbesítés menete

5.10.5. Felelősségvállalás a kézbesítésért

5.11. Hírlevélre történő feliratkozás

6./ Elállási jog

6.1. Elállási jog gyakorlásának menete

6.2. A Fogyasztót megillető elállási jog alóli kivételek

7./ Hibás teljesítés, kellékszavatosság, jótállás

7.1 Hibás teljesítés

7.2 Kellékszavatosság

7.3 Jótállás

8./ Jogérvényesítési lehetőségek

8.1. Panaszügyintézés helye, ideje, módja, jogérvényesítési lehetőségek

8.1.1. Panaszügyintézés helye

8.1.2. Panaszügyintézés módja

8.1.3. Jogérvényesítési lehetőségek

8.2 Jogvita

9./ Sütik, cookie-k

II./ Adatkezelési tájékoztató

10./ Adatkezelés jogalapja, célja, adatfeldolgozás

11./ Adatkezelés időtartama

12./ A Vevő jogai

12.1./ Törlés kérése

12.2./ Tájékoztatás kérése

12.3./ Visszajelzés és hozzáférés

12.4./ A helyesbítéshez való jog

12.6./ A tiltakozáshoz való jog

12.7./ Visszavonás

12.8./ Adatkezeléssel szembeni panasz

12.9./ Adathordozhatósághoz való jog

13./ Adatok továbbítása

14./ Adatvédelmi incidens kezelése

15./ Az adatkezelés során figyelembe vett alapelvek

A személyes adatok kezelése során a Technoform Kft. az alábbi elveket veszi figyelembe:

16./ Az adatkezelés biztonsága

17./Adattárolás

18./ Korlátozások

19. Panaszkezelés

19. 1./ Panaszügyintézés helye, ideje, módja, jogérvényesítési lehetőségek

19. 1.1./ Panaszügyintézés helye –adatvédelmi sérelmek esetén

19. 1.2./ Panaszügyintézés módja

19. 1.3./ Jogérvényesítési lehetőségek

20./ Az adatkezelési tevékenységek nyilvántartása

21./ Sütik, cookiek során történő adatkezelés

22./ Dokumentumok

1./  A Szolgáltató (a továbbiakban: Technoform Kft., vagy Eladó) adatai

Név: Technoform Kft

Képviseli: Almási György ügyvezető

Bejegyző Bíróság neve: Nyíregyházi Törvényszék Cégbírósága

Cégjegyzékszám: 15-09-060620

Székhely: 4400 Nyíregyháza, Víz utca 44.

Adószám: 10458040-2-15

Közösségi adószám: HU10458040

Telefon: 42/311-790

E-mail cím: info@technoform.hu

Számlavezető pénzintézet I.: Raiffeisen Bank

Számlaszám I.: 12042809-00324598-00100000

 

Tárhely szolgáltató neve: Integrity Kft.

Tárhelyszolgáltató címe: 8000 Székesfehérvár, Gyetvai u. 6.

Tárhelyszolgáltató elérhetősége: info@integrity.hu

 

2./  Általános információk

Üdvözöljük a Technoform által üzemeltetett weboldalon. Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) tartalmazza a https://www.technoform.hu/bolt weboldalon (a továbbiakban: Honlap) elérhető szolgáltatás igénybevételének igénybevevő (a továbbiakban: Vevő) általi használatának feltételeit. Tájékoztatjuk, hogy jelen ÁSZF a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége/gazdasági tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre, civil szervezetre, egyházi jogi személyre, társasházra, lakásszövetkezetre, mikro-, kis- és középvállalkozásra (a továbbiakban: Fogyasztó) egyes pontokban eltérő feltételeket állapít meg a vállalkozásokra vonatkozóakhoz képest. Ebben az esetben a Fogyasztóra az eltérő szabályok vonatkoznak. A Honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet ezen ÁSZF nem tartalmaz, a Honlapon elérhető tájékoztatások nyújtják. A weboldal Felhasználója a honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.

3./ A https://www.technoform.hu/bolt honlapon folytatott tevékenység

https://www.technoform.hu/bolt a továbbiakban Honlap vagy Webáruház/

 

A Technoform Kft. a Honlapon üzleti tevékenysége során kéziszerszámok és tartozékai, alkatrészei értékesítését folytatja. A Technoform Kft. magatartási kódexnek nem vetette alá magát.

 

A Honlapon történő vásárlás feltétele, hogy a Vevő magára nézve kötelezően elfogadja a jelen Online ÁSZF-et, amelyről a megrendelés menete folyamán jognyilatkozatot tesz. Jelen Online ÁSZF elfogadásával a Vevő elfogadja, hogy a webáruházban történő megrendelése fizetési kötelezettséget von maga után.

4./ Felhasználási feltételek

4.1. Felelősség

A Vevő a Honlapot kizárólag a saját kockázatára használhatja és elfogadja, hogy a Technoform Kft. nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni károkért és nem vagyoni sérelemért a szándékosan okozott, továbbá emberi életet, testi épséget vagy egészséget károsító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően. A Technoform Kft. – az esetlegesen általa igénybe vett közreműködőért való felelőssége kivételével – kizár minden felelősséget a Honlap használói által tanúsított magatartásért és a Vevő teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért. A Vevő köteles gondoskodni arról, hogy a Honlap használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértse.

4.2. Szerzői jogok

A Honlap szerzői művek és más tartalmak sajátos összeállítása, amely a szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 7.§-a alapján gyűjteményes műként védelemben részesül. A védelem a gyűjteményes művet megilleti akkor is, ha annak részei, tartalmi elemei nem részesülnek, illetve nem részesülhetnek szerzői jogi védelemben. A gyűjteményes mű egészére a szerzői jog használata a Technoform Kft-t illeti, ez azonban nem érinti a gyűjteménybe felvett egyes művek szerzőinek és kapcsolódó jogi teljesítmények jogosultjainak esetleges önálló jogait. A Webáruház egésze, annak grafikus elemei, szövege és technikai megoldásai és a Szolgáltatás elemei szerzői jogi védelemben vagy más szellemi alkotáshoz fűződő jog (így különösen védjegyoltalom) alatt állnak. Az Eladó a szerzői jog jogosultja vagy a feljogosított felhasználója a Webáruház felületén, valamint a Webáruházon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak.

Amennyiben a webáruház tartalmát harmadik személy/ek honlapján, nyomtatott médiumokban, nyilvános előadáson, vagy bármilyen más írott, illetve szóban elhangzott módon a webáruház üzemeltetőjének, vagyis az Eladónak az engedélye hiányában bizonyíthatóan azonos vagy hasonló formában észleli az Eladó, másolt képenként, oldalanként vagy egyéb tartalmakként napi 200.000,-Ft+Áfa, azaz kettőszázezer forint plusz áfa kötbért köteles fizetni a jogtalan felhasználó az Eladó részére. Tilos minden olyan tevékenység, amely az Eladó adatbázisának kilistázására, rendszerezésére, archiválására, feltörésére, forráskódjának visszafejtésére, stb. irányul.

5./ Megrendelés

A Honlapon keresztül történő megrendeléshez a Vevőnek regisztrálnia nem szükséges, illetve nem is tud regisztrálni. A megrendelés során a Vevőnek szükséges megadnia a megrendelőlapon az alábbi adatokat:

  1. a)Név 

  2. b)E-mail cím 

  3. c)Jelszó 

  4. d)Számlázási név, cím 

  5. e)Szállítási cím 

  6. f)Telefonszám 

  7. g)Fizetési mód 

 

A Vevő a termékek nevéről, bruttó áráról a Honlapon, az adott termék nevére kattintva vagy az „Akciók” menüpont alatt informálódhat. A Technoform Kft. az árváltoztatás jogát fenntartja. Árváltozás esetén a már megrendelt áru a rendeléskori áron kerül kiszállításra.

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 9:00-16:00 óráig történik. Amennyiben a Vevő ezen időintervallumon kívül adja le megrendelését, az a következő napon kerül feldolgozásra.

5.1. A Honlapon történő rendelés menete

A Vevőnek a megrendelés leadásához a megrendelni kívánt termékeket először a kosarába kell helyeznie, amit a kiválasztott termék mellett elhelyezett „Kosárba" gombra kattintva tehet meg. A kosárba több termék is elhelyezhető. A Vevő úgy tud több terméket a kosárba helyezni, hogy egyszerűen rákattint egy termék kategóriára, azon belül kiválasztja a terméket, majd akár egy másik termékkategóriára kattintva szintén elhelyezhet további terméket anélkül, hogy kosarának tartalma törlődne.

A kosár tartalma megtekinthető a képernyő jobb felső sarkában található kosarat ábrázoló gombra kattintva. A kosár tartalma alatt megjelenő megrendelési adatlapot a Vevőnek ki kell töltenie ahhoz, hogy megrendelését el tudja küldeni az Eladó részére. Az adatlapon megjegyzést is fűzhet a megrendeléséhez, illetve ezen a felületen kell kiválasztania a kívánt fizetési módot is.

A kosárban a rendelés összegétől függően, a megrendelés kiszállításának költségét a rendszer automatikusan kiszámolja és hozzáadja a termék árához. Amennyiben a Vevő nem kér kiszállítást és személyesen szeretné átvenni a terméket, akkor a személyes átvétel szállítási módot kell választania.

Ha a Vevő már nem szeretne tovább nézelődni a Webáruházban, akkor megrendelésének elküldéséhez el kell fogadnia az Általános Szerződési Feltételeket, illetve az Adatkezelési Tájékoztatót - az erre szolgáló jelölőnégyzet kipipálásával - és a „Megrendelem" feliratra kattintania. A „Megrendelem" gombra kattintva a Webáruház felülete automatikusan tájékoztatja a Vevőt arról, hogy megrendelése sikeres volt, melyről az Eladó e-mailben is tájékoztatja a Vevőt a 5.3. pontban leírtaknak megfelelően.

5.2. Telefonon történő rendelés menete

Amennyiben a Vevő nem szeretne a Honlapon keresztül megrendelést leadni, az Eladó telefonon is fogad megrendeléseket hétköznapokon 08:00-16:00 óráig a következő telefonszámon: 06-42/311-790.

 

A megrendelés előfeltétele, hogy Vevő jelen okirat, azaz Általános Szerződési Feltételek tartalmát a megrendelést megelőzően megismerte, és megrendelését az Általános Szerződési Feltételek ismeretében adta le.

A megrendeléshez a Vevőnek a személyes adatain kívül az alább megjelölt további adatokat kell megadnia:

  1. a)termék cikkszáma, megnevezése,  

  2. b)darabszám, 

  3. c)szállítási cím (számlázási cím, ha van ilyen), 

  4. d)e-mail cím és mobiltelefonszám, melyen az Eladó értesíteni tudja a Vevőt megrendeléssel kapcsolatban, 

  5. e)szállítási mód megadása, az Eladó által biztosított módok figyelembevételével, 

  6. f)fizetési mód megadása, az Eladó által biztosított módok figyelembevételével. 

  7. g)bármilyen olyan információt, amit a megrendelés teljesítéséhez az Eladónak tudnia kell, (Pl.: Munkahelyre kéri a szállítást.)  

A telefonon leadott megrendelés esetén a Vevő elismeri, hogy megismerte jelen dokumentum tartalmát és magára nézve azt kötelezőnek tekinti. A Technoform Kft. a telefonos megrendelést követően e-mailben az 5. pontban meghatározottak figyelembevételével visszaigazoló e-mailt küld a Vevő részére, mely tartalmazza a telefonos megrendelés során a Vevő által megadott paramétereket.

 

5.3. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

A Honlapon illetve telefonon történő vásárlás esetén a jelen Online Általános Szerződési Feltételekben leírtak szerint a megrendeléssel a Vevő vételi ajánlatot tesz, amelynek visszaigazolásával jön létre az adásvételi szerződés a Technoform Kft., mint Eladó és a Vevő között. A létrejött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, az elektronikus úton megtett jognyilatkozattal jön létre.

A Technoform Kft. a Vevő megrendelésének megérkezését a Vevő felé elektronikus úton 48 órán belül visszaigazolja automatikus elektronikus levél megküldésével. Amennyiben a megküldött válaszlevélben rögzített adatok nem felelnek meg a Vevő által leadott megrendelésnek, azt a Vevő köteles a Technoform Kft. részére elektronikus válaszlevél formájában 1 napon belül jelezni.

A Technoform Kft. felhívja minden Vevő figyelmét arra, hogy előfordulhat, hogy a honlapon elérhető termék a megrendelést követően mégsem áll a Technoform Kft. rendelkezésére. Ebben az esetben a Technoform Kft. levélben és telefonon értesíti a Vevőt arról, hogy a megrendelést nem tudja teljesíteni. Ebben az esetben a megrendelést a Technoform Kft. törli, és a Vevőt a törlésről is értesíti.

Amennyiben a visszaigazolás a Vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül a Vevőhöz nem érkezik meg, a Vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól, azaz nem köteles átvenni, megvenni a terméket. A Technoform Kft. visszaigazoló e-mailje tartalmazza a Vevő megrendelésével kapcsolatos adatokat. A visszaigazoló e-mail megküldéséig a Vevő jogosult a vételi ajánlatát visszavonni a Technoform Kft. részére megküldött e-mail útján vagy a központi ügyfélszolgálatra történő telefonhívással.

5.4. Adatbeviteli hibák javítása

A Vevőnek a rendelés bármely szakaszában és a megrendelés Eladó részére való elküldéséig a Webáruházban bármikor lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására a megrendelési felületen (pl. termék törlése a kosárból a piros „X" gomb használatával, a darabszámot pedig a kívánt mennyiség pontos begépelésével tudja megadni).

5.5. A szerződés létrejötte

Szerződés megkötésére kizárólag magyar nyelven van lehetőség. A megkötött szerződés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, mely nem tekinthető írásba foglalt szerződésnek, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak.

5.6. A szerződés iktatása

A Honlapon keresztül megkötött elektronikus szerződés nem kerül iktatásra, és későbbiekben papír alapon nem férhető hozzá.

5.7. Fizetés, termékek ára

5.7.1. Fizetési módok

A Technoform Kft. megrendelt termékek fizetésére az alábbi fizetési módokat biztosítja:

  1. a)Készpénzben: Az áru üzlethelyiségben történő átvételekor. Az áru átvételekor történő fizetés választása esetén a Vevő az Eladó üzlethelyiségében fizeti meg a termék vételárát készpénzben az Eladó vagy megbízottja részére. Készpénzes fizetésre csak magyar forintban (HUF) van lehetőség. A termék átvételére a Vevő a fizetést követően jogosult. A Vevő kizárólag az Eladó telephelyén tudja a megrendelt terméket személyesen átvenni hétfőtől péntekig 7-17óra, és szombaton 7-12 óra között. Amennyiben a Vevő a terméket az egyeztetett időpontig, ennek hiányában a megrendeléskor raktáron lévő státuszú terméket a megrendeléstől számított 5 munkanapon belül nem veszi át, Eladó jogosult a szerződéstől egyoldalúan elállni és a megrendelést törölni; 

  2. b)Fizetés utánvétellel: Amennyiben a Webáruházban megrendelt termék futár igénybevételével kerül kiszállításra, a Vevő a megrendelés végösszegét a futárnak fizeti meg készpénzben. Utánvétellel történő fizetés esetén az Eladó kezelési költséget felszámolni, melynek mértéke a fizetési mód kiválasztásakor kerül feltüntetésre, meghatározására a vásárolt termék értéke alapján kerül sor; 

  3. c)Előre utalás bankszámlára személyes átvétel vagy kiszállítás esetén: a Vevő a megrendelt termékek árát azok kiszállítását, illetve személyes átvételét megelőzően fizeti meg az Eladó Raiffeisen Bank Nyrt-nél vezetett -12042809-00324598-00100000 bankszámlájára banki átutalás útján. A bankszámlaszámot az Eladó, ha a Vevő az előre utalással történő fizetési módost választotta, e-mailben küldi el a Vevő részére. Az utalás során a megjegyzés rovatban a megrendelés számát minden esetben szükséges feltünteti. Előre történő utalásnál, a megrendelés elküldése után az Eladó az átutalásos számla másolatát  e-mailen elküldi a Vevő részére, amely alapján a banki átutalás megtörténhet. Az eredeti számlát a Vevő a megrendelésének kézhezvételekor kapja meg. Amennyiben a vételár a számla fizetési határidejének (számla elküldésétől számított 15 nap) lejártáig nem íródik jóvá az Eladó számláján, Eladó törli a megrendelést és nem köteles a fizetési határidő eredménytelen lejártát követően teljesíteni a megrendelést; 

A választott fizetési módtól a Vevő csak az Eladó előzetes hozzájárulásával térhet el. Amennyiben a kiszállított termék vételárát a Vevő nem tudja megfizetni, vagy az áru az Eladónak fel nem róható okból nem adható át, a Vevő köteles az Eladónak az áru rendelkezésre állításával és a kiszállításával kapcsolatos költségeit megtéríteni.

5.7.2. Termékek ára

A termékek vételára a Webáruházban az általános forgalmi adót és egyéb közterheket is tartalmazó módon kerül feltüntetésre, mely vételár nem tartalmazza a kiszállítás költségét. A termékek ára magyar forintban (HUF) értendő. Egyes, nem járatos termékeknél melyeket kizárólag az egyedi vevői igények kiszolgálására szerzünk be, az áru bruttó vételárának 20%-át az Eladó előlegként elkérheti.

Az árváltoztatás jogát az Eladó fenntartja és a Webáruház felületén jelentkező esetleges hibákért felelősséget nem vállal. Eltérés esetén a gyártó által megadott paraméterek érvényesek. Az árlistákban előforduló esetleges hibákért megértésüket kérjük! Az Eladó fenntartja a jogot, hogy bármikor, előzetes értesítés nélkül módosíthatja a jelen oldalakon található anyagokat vagy a bennük feltüntetett termékeket és árakat. Ez esetben a módosítást megelőzően leadott rendeléseket, a módosítást megelőző feltételekkel és áron teljesíti a Vevő részére. Készleten nem lévő termék esetén a feltüntetett árak és szállítási idők tájékoztató jellegűek, minden esetben függnek az aktuális beszerzési lehetőségektől is.

Az Eladó nem vállal felelősséget a gondossága ellenére és/vagy a rendszer hibájából eredően hibásan feltüntetett árért, illetve a nyilvánvalóan téves, a termék közismert nagyságrendű árától jelentősen eltérő, irreális árra (pl. 0 Ft, 1 Ft). Ilyen esetekben az Eladó nem köteles a terméket a weboldalon hibásan feltüntetett áron szolgáltatni.

Hibás ár feltüntetése esetén az Eladó, a rendelés visszaigazolásában (telefonon történő 2. visszaigazolás) ajánlja fel a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét, mely információ birtokában a Vevő eldöntheti, hogy megrendeli valós áron a terméket vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést.

5.8. Számla

Az Eladó papíralapú számlát állít ki. A Technoform Kft. a számlát legkésőbb a termék átadásakor bocsátja a Vevő rendelkezésére.

5.9. Átvétel

A Vevő a megrendelt árut a rendeléskor kiválasztottaknak és Technoform Kft. által visszaigazoltan elfogadottaknak megfelelően személyesen vagy a Vevő megadott szállítási címén a visszaigazoló e-mailben jelzett időintervallumban futárszolgálat által történő házhozszállítás keretében veheti át.

5.10. Szállítás

5.10.1 Szállítók

A Technoform Kft-től megrendelt termékek kiszállítását vagy saját logisztikai rendszerével végzi, vagy az alábbi valamelyik külsős vállalkozót bízza meg:

  • Magyar Posta Zrt- MPL Logisztikai Üzletág (Magyar Posta Zrt., Székhely: 1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6., Cg. 01-10-042463, adószám: 10901232-2-44, levelezési cím: 1540 Budapest, honlap: www.posta.hu); 

  • DPD Hungária Kft.   (székhely: 1158 Budapest, Késmárk utca 14. B. ép. Cg.01-09-888141, adószám: 13034283-2-42.)  

/a szállításokkal kapcsolatos bővebb információkért látogassa meg a technoform.hu/szallitas oldalunkat/

5.10.2. Kiszállítási díjak

Amennyiben a vásárlás összege 30.000 Ft feletti, ingyenes a kiszállítás.

Amennyiben rendelésének az összértéke nem éri el az 30.000 Ft-ot,  bruttó 1.500 Ft.

A feltüntetett díjak nem egyeznek meg a Technoform Kft. által megbízott logisztikai szolgáltatók által felszámított szállítási díjakkal.

5.10.3. Kiszállítás módja

A) SZÁLLÍTÁS MPL FUTÁRSZOLGÁLATTAL:

A Magyar Posta a postacsomagok kézbesítését munkanapokon 08:00 és 17:00 óra között kétszer kísérli meg. A kiszállítás és a kézbesítés kaputól-kapuig szolgáltatást jelent. Az MPL futár a Magyar Posta ÁSZF-je és a megkötött közös szerződés szerint nem köteles a kiszállított küldeményt kapun/épületen belül kikézbesíteni vagy mozgatni.

A 40 kg alatti küldeményeket a Magyar Posta MPL futárszolgálata (kis zöld autó) egy szállító futárral kézi erővel mozgatva kézbesíti. A 40 kg feletti küldeményeket a Magyar Posta MPL emelő hátfalas autóval szállítja, a küldeményt pedig kézi emelő segítségével mozgatja a sofőr futár a Megrendelő/Címzett kapujáig. Mindkét esetben az MPL futár nem hagyhatja el a gépjárművét, tehát emeletre, kapun belüli egyéb helyre nem tud kézbesíteni.

A küldemények kiszállítását az MPL futár (egymást követő munkanapokon) kétszer kísérli meg.

A személyes kézbesítés érdekében a címzett köteles biztosítani a címhely egyszerű beazonosíthatóságát, valamint könnyű és biztonságos megközelítését (pl: lépcsőházi kulcs, kapukód rendelkezésre bocsátása, az állattartás szabályainak betartása). A címzetten kívüli egyéb jogosult átvevő a polgári jog általános szabályai szerint felel a postai küldemények címzett részére történő átadásáért.

Az első kézbesítés során az MPL futár a címzett vagy annak meghatalmazottjának beazonosítását követően először az utánvét összeg beszedését végzi el, amennyiben a küldemény postai utánvéttel került feladásra. Majd átadja a küldeményt címzett vagy annak meghatalmazottja részére.

Az utánvét összeg kifizetése, vagy akár az utánvét nélküli küldemény átvétele előtt nagy alapossággal és körültekintéssel kell ellenőrizni a postai küldemény csomagolását, annak épségét. Amennyiben bármilyen sérülést tapasztal a címzett a küldeményen, akkor vagy azonnal megtagadhatja a küldemény átvételét, vagy helyszíni átvételkor hívja fel az ügyfélszolgálatunkat a további teendőkről.

Amennyiben az első kézbesítési kísérlet sikertelen, akkor a címiraton feltüntetett címzetti magyarországi telefonszámon a Posta – az értesítő hátrahagyását megelőzően – megkísérli egyeztetni a másodszori kézbesítés időpontját. A telefonszám hiánya, illetve az egyeztetési kísérlet sikertelensége esetén a Posta csomag küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra, melyen feljegyzi a kézbesítési kísérlet dátumát (hónap, nap, időpont) és azt a telefonszámot, amelyen a másodszori kézbesítés időpontját a címzett egyeztetheti. A címzett által (az értesítő alapján) kezdeményezett egyeztetés elmaradása esetén a csomag küldemény kézbesítésének másodszori kísérletére a következő munkanapon kerül sor.

A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén a Posta a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a kézbesítési pontos, illetve rendelkezésre tartási (őrzési) időt, ahol és ameddig a postacsomag küldeményt a jogosult átveheti.

A postacsomag küldemények a kézbesítési ponton a két kézbesítési kísérlet között nem vehetők át, a címzett vagy egyéb jogosult átvevő a postacsomag küldeményt csak a második kézbesítési kísérletet követően veheti át.

Lehetőség van délutáni kiszállításra is 40 kg alatti küldemények esetén bizonyos településeken. Délutáni kézbesítés esetén a Magyar Posta postacsomag kézbesítését 17:00 és 20:00 óra között is megkísérli. Ez nem zárja ki azt, hogy a Magyar Posta a postacsomag küldemény kézbesítését általános (08:00 és 17:00 óra között) időpontban is megkísérelje. Ha a vállalt időpont előtt történő kézbesítési kísérlet sikertelen, akkor a vállalt időben történő kézbesítés számít első kézbesítési kísérletnek. Ezen időintervallumban történő kézbesítési kísérletet a Posta csak a honlapján közzétett DÉLUTÁNI ÉS SZOMBATI KÉZBESÍTÉS dokumentumban közzétettek szerinti településeken vállalja.

Délutáni kézbesítést ellátó postai kézbesítési helyek az alábbi linken érhetőek el:

https://www.posta.hu/static/internet/download/PASZF_KI16_Delutani_es_szombati_csomagkezbesitest_ellato_postai_szolgaltatohelyek.pdf

Az MPL futárszolgálattal feladott küldeményekről az alábbi módon tud tájékozódni:

A küldemény feladását követően a Magyar Posta MPL-től kapott E-mailben, melyben megtalálja küldemény feladásának a dátumát, a feladott küldemény(ek) azonosítóját, postai utánvét esetén az utánvét összeget, valamint a postai MPL ügyfélszolgálat telefonos és email-es elérhetőségeit. A küldemény(ek) nyomon követése az MPL által megküldött e-mailben lévő küldemény azonosítóra klikkelve érhető el.

Az MPL futárszolgálat szállítási feltételeiről további részleteket a Magyar Posta hivatalos weboldalán található Postai Szolgáltatások Általános Szerződési Feltételei oldalon „Általános Szerződési Feltételek”-ben, illetve az MPL Üzleti Csomag Fuvarozási Szolgáltatás oldalon található „MPL Üzleti csomag fuvarozási szolgáltatás Általános Szerződési Feltételei” –ben tájékozódhat:

https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/aszf/postai_aszf

https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/aszf/egyeb_aszf_1

B) SZÁLLÍTÁS DPD FUTÁRSZOLGÁLATTAL

A DPD futárszolgálat a 50 kg alatti csomagküldemények kézbesítését várhatóan a felvételt követő munkanapon 8-18 óra között végzi, Magyarország területén, háztól házig szállítással.

KISZÁLLÍTÁS MENETE DPD FUTÁRSZOLGÁLATTAL

A csomagküldemények kiszállítását a DPD futárszolgálat kétszer kísérli meg. (egymást követő munkanapokon)

A DPD a Címzettet az által megadott e-mail-címre küldött elektronikus levélben értesíti a Küldemény felvételi napján, valamint a kiszállítás napján. Az e-mail-es értesítő tartalmazza a Küldemény csomagszámát, az esetleges utánvét összegét, a Feladó, valamint a Címzett adatait és a kézbesítés várható idejét.

Amennyiben a kiszállítás napja nem megfelelő a Címzett részére, az e-mail-ben szereplő link segítségével a kézbesítés napját át tudja ütemezni másik napra. A kézbesítés elhalasztásának maximális hossza 5 banki nap. 

A DPD a küldemény kiszállításának napján a Címzettnek a reggeli órákban újabb e-mailt küld, amelyben a küldeményének a várható kiszállítási idősávjáról (1 órás periódus) értesíti, így megtudja, hogy mely egyórás idősávon belül számíthat a DPD futár érkezésére. A fenti értesítés tájékoztató jellegű – figyelemmel a szolgáltatás jellegére, közlekedési és egyéb akadályok merülhetnek fel! Az egy órás periódus a Címzett által nem módosítható.

Ha a Küldemény kézbesítése első alkalommal nem járt sikerrel, a DPD írásbeli értesítő formájában tájékoztatja a Címzettet erről a tényről, és a Küldemény a DPD depóba visszakerülve a hiba okát egyértelműen azonosító szkennelést kap. Ezt követően a DPD a következő munkanapon ismét megkísérli a kézbesítést. Ha ez is sikertelen, a Címzettnek még lehetősége nyílik arra, hogy a második írásbeli értesítő elhelyezése utáni hét (7) napon belül a DPD-vel telefonon megbeszéljen egy harmadik időpontot (véghatáridő), amikor átveheti a Küldeményt. 

A címzett a személyes kézbesítés érdekében köteles biztosítani a címhely könnyű és biztonságos megközelítését. A gépkocsivezető a kézbesítéskor nem várakoztatható, várakoztatás esetén a kézbesítés megszakítható.

KÜLDEMÉNY ÁTVÉTELE

A Küldemény átvevője köteles az átvételkor a Küldeményt a futár jelenlétében megvizsgálni és nyilvánvaló, a Küldemény külső csomagolásán észlelt, felismerhető károk esetén felbontani és a felismerhető hiányosságokról, vagy egyéb károkról a futárral közösen a sérülés jellegét, mértékét, feltehető okát, valamint a kár részletes leírását tartalmazó jegyzőkönyvet felvenni, továbbá a sérülést és a kárt a feladónak, azaz  Technoform Kft.-nek az alábbi elérhetőségeken haladéktalanul bejelenteni. Az átvevő köteles minden ésszerű intézkedést megtenni a kár enyhítése érdekében.

Küldemény sérülése/hiányossága esetén értesítendő:

  • 06-70-415-1851, vagy 06-42-311-790  

  • info@technoform.hu 

A kézbesítés csak az utánvét kifizetése (ha van), és az átvételi igazolás (kézi vonakód-leolvasóban elektronikus úton is) aláírása után történik meg, a címzett azt megelőzően nem ellenőrizheti a csomag tartalmát.

Címzett megrendelőnek lehetősége van a küldemény átvételkor bankkártyás fizetésre is, amennyiben azt a megrendelés leadásakor jelezte, megjegyzésben megadta.

A kézbesítést a címzett aláírásával elektronikus úton hitelesíti, vagy annak hiányában a DPD és partnerei által kiállított nyomtatványon kerül sor a kézbesítés igazoltatására.

Amennyiben külsérelmi nyom nincsen és kibontás után láthatóan sérült a termék vagy hiányos, akkor címzettnek kell feladót értesítenie szintén a fenti elérhetőségeken, és jelezni az esetet átvételt követő 3 munkanapon belül. Ennek a határidőnek az elmulasztása jogvesztő.

FONTOS! Sérült küldemény esetén a címzett, azaz a vevő kárát csak abban az esetben tudjuk kártéríteni, ha a küldemény rendelkezik vagy a helyszínen, azaz átvételkor felvett jegyzőkönyvvel, vagy utólagos, nem látható sérülés, hiányosság esetén címzett ezen jogvesztő 3 munkanapon belül jelezte a kárt, panaszt feladó/eladó részére.

A fent leírt 3 munkanapos jogvesztő határidőt követően jelzett panasz esetén a címzett már sem a DPD sem pedig a feladó felé nem élhet kárigénnyel, mivel innentől nem igazolható egyértelműen a sérülés keletkezésének helye, módja és ideje.

Abban az esetben, ha a DPD futárszolgálattal egyeztetett harmadik időpontban történő kiszállítás is sikertelen – a Vevőnek felróható okból – ,és a küldemény ezt követően visszakerül az eladó raktárába, akkor az Eladó törli vevő megrendelését.

Amennyiben a későbbiekben mégis szeretné a törölt rendelésben foglaltak kiszállítását, akkor azokat újra meg kell rendelnie a Webáruházban, ebben az esetben a kifizetett vételárat az Eladó az új megrendelésbe beszámítja, a szállítás díját azonban ismét felszámítja. 

Címzett természetesen jogosult arra, hogy a panaszával kapcsolatban közvetlenül az DPD-hez is forduljon, vagyis címzett általi kárbejelentést tegyen. Ebben az esetben viszont, ha a vevő, azaz a címzett kíván kártérítési igénnyel élni a futárszolgálat felé, akkor a küldeményen keletkezett bármilyen nemű kárát a futárszolgálat téríti meg (indokolt esetben), melynek a várható átfutási ideje a beadást követő 30 naptári nap. Címzett megrendelő ezen esetben már a feladó, azaz a Technoform Kft. felé semmilyen kárigénnyel nem élhet!

INFORMÁCIÓ A DPD FUTÁRSZOLGÁLATTAL FELADOTT KÜLDEMÉNYEKRŐL

Megrendelőink a DPD futárszolgálattal feladott küldemények szállítási állapotáról az alábbi módokon tájékozódhat:

Küldeménynyomkövetés: A feladást követően megküldött értesítő e-mailben lévő küldeményazonosítóra hivatkozva, a https://www.dpd.com/tracking/(lang)/hu_HU  weboldalon található Tracking információs ablakban.

Címmódosítás, átütemezés: Amennyiben a kézbesítés napja vagy a kézbesítési cím nem megfelelő, a feladáskor megküldött értesítő emailben lévő hivatkozásra kattintva, illetve a https://netcsomagom.dpd.hu/oldalon változtathatja meg a kézbesítés napját, illetve címadatait.

Gyorsan és egyszerűen kérhet telefonon információt a DPD vevőszolgálat elérhetőségén: Hétfőn 7.00-19.00 óráig, Keddtől - Péntekig 08.00 – 18.00 óraig +36/1-501-6200 telefonszámon.

A DPD futárszolgálat szállítási feltételeiről illetve további részletekről a https://www.dpd.com/hu weboldalán található „Általános Szerződési Feltételek”-ben tájékozódhat: https://www.dpd.com/hu/home/szallitas/aszf

C) Szállítási sérülések

A Technoform Kft. minden esetben meggyőződik arról, hogy a feladott áru sértetlen és a csomagolás megfelelő, melyről fényképfelvételt is készíthet. Amennyiben a küldemény törékeny, sérülékeny, illetve a tartalom jellege a különleges adatkezelést indokolja, abban az esetben az Eladó a küldemény feladásakor egyértelműen rögzíti és feltünteti a címiraton a „sérülékeny, törékeny” feliratot, biztosítva ezáltal a tőle elvárható kellő körültekintést a szállításból adódó esetleges sérülések elkerülése érdekében.

Felhívjuk minden Vásárlónk figyelmét arra, hogy amennyiben a küldemény átvételekor akár mennyiségi, akár minőségi hiányosságot vél felfedezni, vagy állapít meg, jogosult a Posta vagy DPD futár jelenlétében kármegállapítási jegyzőkönyvet felvenni, illetve kérje is a jegyzőkönyv felvételét. Amennyiben ilyen kármegállapítási jegyzőkönyvet nem vesznek fel, az jogvesztéssel jár.

Ha a részleges elveszés vagy a megsérülés a kézbesítéskor azonnal nem ismerhető fel, azt a kézbesítéstől számított három munkanapos jogvesztő határidőn belül tudja Ön, mint Vevő a Postához/DPD futárszolgálathoz vagy Cégünkhöz írásban bejelenteni. Minderre tekintettel felhívjuk minden Vásárlónk figyelmét, hogy az áru átvételét követő 3 munkanapon belül minden esetben vizsgálja meg az árut, hogy az a szállításkor nem sérült-e/ nem hiányos e, mivel a szállításból eredő kár érvényesítésére kizárólag ezen 3 munkanapon belül van lehetőség. A kárigény elbírálásához a teljes küldeményt – a tartalmat a teljes belső és külső csomagolással együtt – kell a Posta rendelkezésére bocsátani, így azt közvetlenül a Vevő tudja eljuttatni a Postához. A kármegállapítási jegyzőkönyv mintáját az Általános Szerződési feltételek végén található linkre kattintva töltheti le.

Az áruban a szállításból eredően bekövetkezett károkért a Technoform Kft. felelősséget nem vállal.

5.10.4. Kézbesítés menete

A technoform.hu portálon megtalálható termékek szállítási határideje termékenként változó. Az általános teljesítési határidő 3-10 munkanap. Egyes termékek készleten vannak, míg másik alacsony vevői igények miatt csak megrendelésre érkeznek, ezért az ilyen termékek várható szállítási idejéről az Eladó a Vevőt telefonon és/vagy írásban értesíti. Az első kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén, a címiraton feltüntetett címzetti magyarországi telefonszámon a Magyar Posta – az értesítő hátrahagyását megelőzően – megkísérli egyeztetni a másodszori kézbesítés időpontját. A telefonszám hiánya, illetve az egyeztetési kísérlet sikertelensége esetén a Magyar Posta a csomag küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra, melyen feljegyzi a kézbesítési kísérlet dátumát (hónap, nap, időpont) és azt a telefonszámot, amelyen a másodszori kézbesítés időpontját a Címzett egyeztetheti. A Címzett által (az értesítő alapján) kezdeményezett egyeztetés elmaradása esetén a csomag küldemény kézbesítésének másodszori kísérletére a következő munkanapon kerül sor. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén a Magyar Posta a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a kézbesítési pontot, illetve rendelkezésre tartási (őrzési) időt, ahol és ameddig a postacsomag küldeményt a jogosult átveheti. A postacsomag küldemények a kézbesítési ponton a két kézbesítési kísérlet között nem vehetők át, a címzett vagy egyéb jogosult átvevő a postacsomag küldeményt csak a második kézbesítési kísérletet követően veheti át.

5.10.5. Felelősségvállalás a kézbesítésért

A postai kiszállítás sikertelensége, és ezáltal a megrendelés nem teljesítése nem róható fel a feladó részére abban az esetben, ha

  1. a)a Vevő által megadott szállítási cím nem megközelíthető a Magyar Posta által használt gépjárművek bármelyikével, 

  2. b)a Vevő rossz szállítási címet, telefonos elérhetőséget adott meg Feladó (Eladó) részre, 

  3. c)a Vevő egyéb saját hibája, problémája okán nem veszi át a küldeményt. 

A Magyar Posta szállításával kapcsolatos további részleteket, információkat a Magyar Posta honlapján található Általános Szerződési Feltételeiben (ÁSZF-ben) olvashat.

A Technoform Kft. a szerződés létrehozása, tartalmának meghatározása, módosítása, teljesítésének figyelemmel kísérése, az abból származó díjak számlázása, valamint az azzal kapcsolatos követelések érvényesítése céljából kezeli és az érintett, fent említett szállítást végző szolgáltató felé továbbítja a Vevő azonosításához szükséges természetes személyazonosító adatokat.

5.11. Hírlevélre történő feliratkozás

Azon Vevők, akik regisztráláskor a „Szeretnék e-mailben értesülni az akciókról” mellett lévő kockát kipipálták, és ezáltal jelezték, hogy „a jövőben igényt tartanak a webáruház által küldött hírlevelekre”, a Technoform Kft. e-mail címét rögzíti a Hírlevélre feliratkozottak között és ekként a jövőben hírleveket küld részére. A hírlevélre történő feliratkozást követően a Technoform Kft. visszaigazoló e-mailt küldd a Vevő részére, melyben tájékoztatja a leiratkozás lehetőségéről és módjáról is.

6./ Elállási jog

A Technoform Kft. tájékoztatja Vevőit, hogy a megrendelt termék esetében a Fogyasztói minőségben eljáró Vevőt elállási jog illet meg a 45/2014. (II.26) Korm. rendelet 29.§ d) és e) pontja alapján. Kivételt képez ez alól, ha a Vevő a rendelés feladása után 1 napon belül jelzi a Technoform Kft. részére elállási igényét.

Amennyiben a Vevő a megrendelt áru ellenértékét a futárnak nem adja át, abban az esetben a Technoform Kft. a szerződéstől elállhat. Megilleti a Technoform Kft. az elállás joga abban az esetben is, amennyiben olyan áru megrendelése történt, amely a készletből kifogyott, és azt a Technoform Kft. már nem tudja megfelelő időn belül beszerezni. Elállás esetén a Technoform Kft. azonnal felveszi a Vevővel a kapcsolatot egyeztetés, és a felek megállapodása alapján a megrendelt termék más termékre történő szerződésmódosítása céljából, amennyiben a Vevő ezt nem fogadja el, a Vevő által esetlegesen már megfizetett összeget a Technoform Kft. 15 napon belül visszautalja a Vevő bankszámlájára.

6.1. Elállási jog gyakorlásának menete

Fogyasztó (kizárólag önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személyek, civil szervezet, egyházi jogi személy, társasház, lakásszövetkezet, mikro, kis-és középvállalkozás részére) a fogyasztóvédelmi törvény szerint az az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személy, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje. A Fogyasztó jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén a

  1. a)terméknek, 

  2. b)több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek, 

  3. c)több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától 

számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni. A Fogyasztó az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja. Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (postán a Technoform Kft. székhelyére vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Technoform Kft. részére. Ebből a célból Fogyasztó felhasználhatja a megrendelést visszaigazoló e-mailhez mellékelt vagy az alábbi linken keresztül elérhető elállási nyilatkozat - mintát is. A Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Technoform Kft. részére. A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát a jelen pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta. A Technoform Kft. e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését. Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Technoform Kft.-nek. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mailen keresztül történő értesítés esetén az e-mail küldésének idejét veszi figyelembe az Technoform Kft. a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma. A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Technoform Kft. címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha a Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék Technoform Kft. címére történő visszaküldésének közvetlen költsége a Fogyasztót terheli. A Technoform Kft.-nek az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli. Tájékoztatjuk, hogy a Vevő mint Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Technoform Kft. visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Fogyasztó a Technoform Kft. által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. A Technoform Kft. jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a Technoform Kft. a korábbi időpontot veszi figyelembe. Elállás esetén a Technoform Kft. a Fogyasztónak visszajáró összeget a Fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

6.2. A Fogyasztót megillető elállási jog alóli kivételek

A Fogyasztó nem gyakorolhatja elállási jogát az alábbi, a Technoform Kft. által eladott termékek tekintetében:

  1. a)olyan termék tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac a Technoform Kft. által nem befolyásolható, a 14 napos elállási határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ; 

  2. b)olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állított elő az Eladó, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Vevő személyére szabtak; 

  3. c)olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza; 

  4. d)olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel. 

7./ Hibás teljesítés, kellékszavatosság, jótállás

A Technoform Kft. minden esetben meggyőződik arról, hogy a feladott áru sértetlen és a csomagolás megfelelő, melyről fényképfelvételt is készít. Amennyiben a küldemény törékeny, sérülékeny, illetve a tartalom jellege a különleges adatkezelést indokolja, abban az esetben az Eladó a küldemény feladásakor egyértelműen rögzíti és feltünteti a címiraton a „sérülékeny, törékeny” feliratot, biztosítva ezáltal a tőle elvárható kellő körültekintést a szállításból adódó esetleges sérülések elkerülése érdekében.

Felhívjuk minden Vásárlónk figyelmét arra, hogy amennyiben a küldemény átvételekor akár mennyiségi, akár minőségi hiányosságot vél felfedezni, vagy állapít meg, jogosult a Posta jelenlétében kármegállapítási jegyzőkönyvet felvenni, illetve kérje is a jegyzőkönyv felvételét. Amennyiben ilyen kármegállapítási jegyzőkönyvet nem vesznek fel, az jogvesztéssel jár.

Az áruban a szállításból eredően bekövetkezett károkért a Technoform Kft. felelősséget nem vállal.

7.1 Hibás teljesítés

A Technoform Kft. hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Nem teljesít hibásan az Eladó, ha a Vevő a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett. A Technoform Kft. a hibás teljesítésért kellékszavatossággal tartozik.

7.2 Kellékszavatosság

A Vevő kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított két év alatt, egyéb Vevő kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított egy év alatt évül el. Ha a Vevővel kötött szerződés tárgya használt dolog, akkor az elévülési határidő egy év. A Vevő kellékszavatossági jogait az ugyanabból a szerződésből eredő követeléssel szemben kifogásként akkor is érvényesítheti, ha a kellékszavatossági igény elévült.

Kellékszavatossági igénye alapján a Vevő választása szerint

  1. a)kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy az a Technoform Kft.-nek - másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva - aránytalan többletköltséget eredményezne,  

  2. b)az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti,  

  3. c)a hibát a Technoform Kft. költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy  

  4. d)a szerződéstől - a jelentéktelen hiba kivételével – elállhat, ha az Eladó a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, vagy a kijavítási vagy a kicserélési kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a Vevő érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy az Eladónak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. 

Abban az esetben, ha a fogyasztási cikk első alkalommal történő javítása során a vállalkozás részéről megállapítást nyer, hogy a fogyasztási cikk nem javítható - a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában – a Technoform Kft. köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a Technoform Kft. köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.

Abban az esetben, ha a fogyasztási cikk három alkalommal történő kijavítást követően ismét meghibásodik - a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában -, valamint, ha a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés b) pontja alapján a fogyasztó nem igényli a vételár arányos leszállítását, és a fogyasztó nem kívánja a fogyasztási cikket a Technoform Kft. költségére kijavítani vagy mással kijavíttatni, a Technoform Kft. köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk kicserélésére nincs lehetőség, a Technoform Kft. köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.

Abban az esetben, ha a fogyasztási cikk kijavításra a kijavítási igény Technoform Kft. részére való közlésétől számított harmincadik napig nem kerül sor, - a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában - a Technoform Kft. köteles a fogyasztási cikket a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a Technoform Kft. köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat a harmincnapos kijavítási határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.

A kijavítást vagy kicserélést - a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a Vevő érdekeit kímélve köteles elvégezni. Nem számít bele az elévülési időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a Vevő a dolgot rendeltetésszerűen nem tudja használni. A dolognak a kicseréléssel vagy a kijavítással érintett részére a kellékszavatossági igény elévülése újból kezdődik. Ezt a szabályt kell alkalmazni arra az esetre is, ha a kijavítás következményeként új hiba keletkezik. Kicserélés vagy elállás esetén a Technoform Kft. nem köteles a dolognak azt az értékcsökkenését megtéríteni, amely a rendeltetésszerű használat következménye. A Vevő a választott kellékszavatossági jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles a Technoform Kft-nek megfizetni, kivéve, ha az áttérésre a Technoform Kft. adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt. A Vevő a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a Technoform Kft.-vel közölni. Hiba esetén a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a Vevő felelős. A szavatossági igényt a szolgáltatott dolog minden olyan hibája miatt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, amely a megjelölt hibát előidézte. Ha a Technoform Kft. a szavatossági igényét a dolognak - a megjelölt hiba szempontjából - elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a dolog egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek. A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Technoform Kft.-t terhelik. Ha azonban a dolog meghibásodásában a Vevő terhelő karbantartási kötelezettség elmulasztása is közrehatott, a szavatossági kötelezettség teljesítésével felmerült költségeket közrehatása arányában a Vevő köteles viselni, ha a dolog karbantartására vonatkozó ismeretekkel rendelkezett, vagy ha a Technoform Kft. e tekintetben tájékoztatási kötelezettségének eleget tett.

A Technoform Kft. által Vevőnek eladott termék hibája esetén a Vevő követelheti a gyártótól (gyártónak minősül a termék előállítója és forgalmazója), hogy a termék hibáját javítsa ki, vagy - ha a kijavítás megfelelő határidőn belül, a Vevő érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges - a terméket cserélje ki. A gyártót a termékszavatosság az adott termék általa történő forgalomba hozatalától számított két évig terheli. E határidő eltelte jogvesztéssel jár.

7.3 Jótállás

Jótállás esetén annak időtartama alatt a Technoform Kft. a jótállást keletkeztető jognyilatkozatban vagy jogszabályban foglalt feltételek szerint köteles helytállni a hibás teljesítésért. A jótállás a Vevőnek jogszabályból eredő jogait nem érinti. A jótállási igény érvényesítésére a kellékszavatossági jogok gyakorlására vonatkozó szabályokat kell megfelelően alkalmazni. A Technoform Kft. mentesül a jótállási kötelezettség alól ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. A Vevővel, mint Fogyasztóval kötött szerződés keretében eladott, az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet mellékletében felsorolt új tartós fogyasztási cikkekre jótállási kötelezettség terjed ki. A jótállási igény a jótállási határidőben érvényesíthető, a határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. Ha a gyártó a fogyasztási cikkre a Korm. rendeletben foglaltaknál kedvezőbb jótállási feltételeket vállal, a jótállás alapján a Technoform Kft-t megillető jogok a szerződés teljesítésének időpontjában átszállnak a Vevőre, mint Fogyasztóra.

A jótállás időtartama:

  • 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,

  • 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,

  • 250 000 forint eladási ár felett három év.

 

A jótállási határidő kezdete:

  • Abban az esteben, ha a fogyasztó a fogyasztási cikket az átadástól számított 6 hónapon túl helyezte üzembe, a jótállási határidő kezdete az átadás napja;

  • Abban az esteben, ha a fogyasztó a fogyasztási cikket az átadástól számított 6 hónapon belül helyezte üzembe, a jótállási határidő kezdete az üzembe helyezés napja.

Felhívjuk a fogyasztók figyelmét, hogy a jótállási igény érvényesítéskor a Technoform Kft. – ellenkező bizonyítás hiányában – az átadás napjától számítja a jótállási határidő kezdetét.

Abban az esetben, ha a fogyasztó a készüléket 6 hónapon belül üzembe helyezte, és a beszerelés napjától számított határidőben kívánja jótállási igényét érvényesíteni, úgy a fogyasztót terheli az üzembe helyezés pontos dátumának bizonyítási kötelezettsége az üzembe helyezését igazoló számlával vagy számviteli bizonylattal. Ezen pont alkalmazása tekintetében a szavatosság alatt a kellékszavatosságot és a termékszavatosságot is érteni kell. A Fogyasztót az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján megillető kötelező jótállás esetében a jelen ÁSZF szerinti egyéb feltételek az alábbi különös szabályok mellett irányadóak:

1) A jótállásból eredő jogok a jótállási jeggyel érvényesíthetőek azzal, hogy a jótállási jegy a Fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása esetén a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlát vagy nyugtát - a Fogyasztó bemutatja.

2) A Fogyasztó a kijavítás iránti igényét a Technoform Kft. bármely telephelyén, fióktelepén, a székhelyén, illetve a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti.

3) A Technoform Kft. a jótállási jegyet elektronikus vagy papír alapon adja át a fogyasztó részére, legkésőbb a termék átadását követő napon.3) A rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható fogyasztási cikket – a járművek kivételével – az üzemeltetés helyén kell megjavítani, ha pedig a kijavítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a vállalkozás, vagy – a javítószolgálatnál közvetlenül érvényesített kijavítás iránti igény esetén – a javítószolgálat gondoskodik.

4) Ha a Fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, az Eladó nem hivatkozhat aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

A Fogyasztó által érvényesített szavatossági és jótállási igények intézése esetében a jelen ÁSZF szerinti egyéb feltételek az alábbi különös szabályok mellett irányadóak:

 

1) A Fogyasztó szavatossági igénye érvényesítésekor a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlát vagy nyugtát – a Fogyasztó bemutatja.

2) A Technoform Kft. a Fogyasztónál bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti:

I. a Fogyasztó nevét, címét, valamint nyilatkozatát arról, hogy hozzájárul a jegyzőkönyvben rögzített adatainak a rendeletben meghatározottak szerinti kezeléséhez,

II. a Fogyasztó és az Eladó közötti szerződés keretében eladott ingó dolog megnevezését, vételárát,

III. a szerződés vállalkozás általi teljesítésének időpontját,

IV. a hiba bejelentésének időpontját,

V. a hiba leírását,

VI. szavatossági vagy jótállási igénye alapján a Fogyasztó által érvényesíteni kívánt jogot, továbbá

VII. a szavatossági vagy jótállási igény rendezésének módját vagy az igény, illetve az az alapján érvényesíteni kívánt jog elutasításának indokát (ha a Technoform Kft. a Fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon értesíti a Fogyasztót)

VIII. az eltérés indokát, ha az Eladó szavatossági vagy jótállási kötelezettségének a Fogyasztó által érvényesíteni kívánt jogtól eltérő módon tesz eleget,

IX. a tájékoztatást arról, hogy fogyasztói jogvita esetén a fogyasztó a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti.

3) A Technoform Kft. a szavatossági vagy jótállási igényéről felvett jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a Fogyasztó rendelkezésére bocsátja, valamint azt három évig köteles megőrizni. 

4) A Technoform Kft. törekszik arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze. Ha a kijavítás vagy a kicserélés időtartama a tizenöt napot meghaladja, akkor a Technoform Kft. a fogyasztót tájékoztatni köteles a kijavítás vagy a csere várható időtartamáról. A tájékoztatás a fogyasztó előzetes hozzájárulása esetén, elektronikus úton vagy a fogyasztó általi átvétel igazolására alkalmas más módon történik. 

5) Kijavításra vagy a szavatossági vagy jótállási igény teljesíthetőségének vizsgálata érdekében az ingó dolgot elismervény ellenében veszi át a Technoform Kft., amely elismervényen feltünteti  

  1. a)a Fogyasztó nevét és címét,  

  2. b)a dolog azonosításához szükséges adatokat,  

  3. c)a dolog átvételének időpontját, továbbá azt az időpontot, amikor a fogyasztó a kijavított dolgot átveheti.   

6) Ha a fogyasztó szavatossági és jótállási igényének megítéléshez szakvélemény beszerzése szükséges, a szakvélemény kötelező tartalmi elemei az alábbiak: 

  • Megrendelő neve és címe

  • Üzlet neve és címe 

  • Vizsgálat tárgya 

  • Vizsgálati díj összege 

  • Vizsgálati díj fizetésére kötelezett 

  • Termék beérkezésének időpontja 

  • Vásárlás időpontja 

  • Minőségi kifogás bejelentésének időpontja 

  • Fogyasztó kifogása 

  • Vizsgálati módszerek 

  • Vizsgálat megállapításai indokolással ellátva 

  • Tájékoztatás 

  • Egyebek 

Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék Vevő részére való átadását követően lépett fel, így például, ha a hibát

  • szakszerűtlen üzembe helyezés (kivéve, ha az üzembe helyezést az Eladó, vagy annak megbízottja végezte le, illetve, ha a szakszerűtlen üzembe helyezés a használati-kezelési útmutató hibájára vezethető vissza); 

  • A géptípus specifikációjának nem megfelelő alkatrészválasztásból adódik: (nem megfelelő áramerősségű kapcsoló választása, nem szettben történő alkatrészcsere, nem megfelelő szénkefe használata, stb.). 

  • Szakszerűtlen alkatrész csere, beszerelés, javítás 

  • rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása; 

  • helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás; 

  • elemi kár, természeti csapás okozta. 

A jelen szabályzatban, illetve a jótállásról szóló leírásban foglaltak kivételével, az Eladó semminemű jótállást nem vállal. Kizárólagosan felelős saját magatartásáért, az Eladó ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése érdekében.

A szolgáltató oldalai olyan kapcsolattartó pontokat tartalmazhatnak, amelyek más szolgáltatók oldalaira vezetnek. E szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért az Eladó nem vállal felelősséget.

8./ Jogérvényesítési lehetőségek

8.1. Panaszügyintézés helye, ideje, módja, jogérvényesítési lehetőségek

8.1.1. Panaszügyintézés helye

A Vevő az áruval vagy a Technoform Kft. tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő: Levelezési cím: 4400 Nyíregyháza, Víz utca 44.., e-mail: info@technoform.hu, Almási György ügyvezető

8.1.2. Panaszügyintézés módja

A Technoform Kft. a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan, vagy ha a Vevő a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Technoform Kft. a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig őriz, a panaszra tett érdemi válaszával együtt - vesz fel.  Technoform Kft. a jegyzőkönyv egy példányát személyesen (üzlethelyiségben) közölt szóbeli panasz esetén helyben a Vevőnek átadni köteles, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles. A Technoform Kft. a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Vevőnek legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát. Minden egyéb esetben a Technoform Kft. az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el. A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Vevő egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését. A Technoform Kft. a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti. A panasz elutasítása esetén Technoform Kft. az elutasítás indokáról tájékoztatja a Vevőt.

8.1.3. Jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a Vevő fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes járási hivatalok látják el, ezek listája megtalálható: http://jarasinfo.gov.hu/.

8.2 Jogvita

Amennyiben a Technoform Kft. és Vevő között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Technoform Kft.-vel való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva Vevő számára:

  1. a)Békéltető testület eljárásának kezdeményezése a Fogyasztó lakóhelye szerint illetékes békéltető testületnél. A területileg illetékes békéltető testületek listája: 


    1. (a.a)Pécs-Baranyai Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Baranya Megyei Békéltető testület 

  • levelezési cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36., 

  • telefon: +36-72/507-154, 20/283-3422 

  • e-mail: info@baranyabekeltetes.hu 

  • web: www.baranyabekeltetes.hu

    1. (a.b) Bács-Kiskun Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület  
  • levelezési cím: 6001 Kecskemét  Pf.  228. 

  • Tel.: (+36) 76 501 525, 501 532 

  • Fax: (+36) 76 501 538 

  • Mobil: (+36) 70 938 4765 

  • E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu 

  • honlap: www.bacsbekeltetes.hu 

    1. (a.c)Békés Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület
  • Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.

  • E-mail: bekeltetes@bmkik.hu 

  • Telefon: 06-66-324-976 

  • Fax: 06-66-324-976 

    1. (a.d)Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület 
  • Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1. 

  • Telefon: 

  • 46/501-091 (új ügyek) 

  • 46/501-871 (folyamatban lévő ügyek) 

  • E-mail: bekeltetes@bokik.hu 

  • www.bekeltetes.borsodmegye.hu 

    1. (a.e)Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara által működtett Budapesti Békéltető Testület 
  • Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. 

  • Telefon: 06-1-488-2131 

  • E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu 

  • Honlap cím : bekeltet.bkik.hu 

    1. (a.f) Csongrád Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület 
  • Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12. 

  • Kamarai kapcsolattartó: Jerney Zoltán 

  • Telefon: +36-62/554-250/118 

  • Ügyfélfogadás: H-P: 9.00-11.00 között 

  • E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu 

    1. (a.g) Fejér Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület
  • Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6. 

  • Telefon: 06-22/510-310 

  • Fax: 06-22-510-312 

  • E-mail: bekeltetes@fmkik.hu 

  • Honlap: http://www.bekeltetesfejer.hu/ 

    1. (a.h)Győr-Moson-Sopron Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület
  • Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a. 

  • Telefon: 06-96-520-217 

  • email: bekeltetotestulet@gymskik.hu 

    1. (a.i)Hajdú-Bihar Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület
  • Székhely: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10. 

  • Ügyintézés helyszíne: 4025 Debrecen Vörösmarty u. 13-15. 

  • Telefon: 06-52-500-710, 06-52-500-745 

  • Fax: 06-52-500-720 

  • E-mail: bekelteto@hbkik.hu 

    1. (a.j)Heves Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtett Békéltető Testület 
  • Cím: 3300 Eger, Hadnagy utca 6. földszint 

  • Telefon: +36 36 416-660/105 mellék 

  • E-mail: bekeltetes@hkik.hu 

  • Levélcím: 3300 Eger, Postafiók 440. 

    1. (a.k)Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által Működtetett Békéltető Testület 
  • Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park. 8. III. emelet 303-304. szoba. 

  • e-mail: bekeltetotestulet@iparkamaraszolnok.hu 

  • telefon: 20/373-2570 

    1. (a.l)Komárom-Esztergom Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület 
  • Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36. 

  • Telefon: 06-34-513-010 

  • Fax: 06-34-316-259 

  • Email: bekeltetes@kemkik.hu 

  • web: www.kemkik.hu 

  • https://www.kembekeltetes.hu/ 

    1. (a.m)Nógrád Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület
  • Cím: 3100 Salgótarján, Alkotmány u. 9/A 

  • Telefon: 06-32-520-860 

  • Fax: 06-32-520-862 

  • E-mail: nkik@nkik.hu 

  • Web: www.nkik.hu 

    1. (a.n)Pest Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület 
  • 1055 Budapest, Balassi Bálint utca 25. IV/2. 

  • Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81 

  • E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu 

  • Telefon: 06-1-792-7881 

  • http://www.panaszrendezes.hu/homepage/index.php 

  • vagy www.pestmegyeibekelteto.hu 

    1. (a.o)Somogy Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület 
  • Címe: 7400 Kaposvár, Anna u. 6. 

  • Telefon: 06-82-501-000,  06-82-501-026 

  • e-mail cím: skik@skik.hu 

  • www.skik.hu 

    1. (a.p)Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület
  • Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2. 

  • Telefon: 06-42-420-180 

  • Fax: 06-42-420-180 

  • e-mail cím.: bekelteto@szabkam.hu 

    1. (a.q)Tolna Megyei Békéltető Testület 
  • Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. 

  • Telefon: 06-74-411-661 

  • Mobil: 06-30-664-2130 

  • Fax: 06-74-411-456 

  • E-mail: kamara@tmkik.hu 

    1. (a.r)Vas Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület 
  • 9700 Szombathely, Rákóczi Ferenc u. 23.  

  • telefon: 06-94-312-356, 06-94-506-645 

    1. (a.s)Veszprém Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület
  • Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. Pf.: 220 

  • Telefon: ügyfélfogadási időben: 06-88-814-121, a kamara titkársága: 06 88 814-111 

  • Fax: 06-88-412-150 

  • E-mail: info@bekeltetesveszprem.hu 

  • Honlap: www.bekeltetesveszprem.hu 

    1. (a.t)Zala Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület 
  • Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24. 

  • Telefon: 06-92-550-513 

  • Fax: 06-92-550-525 

  • E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu 

  • http://www.bekelteteszala.hu/ 

  1. bBírósági eljárás kezdeményezése fogyasztói jogviták online rendezése: A fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról (fogyasztói online vitarendezési irányelv) szóló, 2013. évi május 21.-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet (a továbbiakban: rendelet) alapján az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot, amely 2016. február 15-től vehető igénybe az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződést kötők között fogyasztói jogvita esetén mind a fogyasztók, mind a kereskedők számára. A rendelet hatálya közvetlenül kiterjed az Unióban letelepedett, Magyarországon székhellyel rendelkező online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekben érintett kereskedőre, amennyiben közte és a fogyasztó között létrejött online adásvételi vagy szolgáltatási szerződéssel kapcsolatban fogyasztói jogvita merül fel. Határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén, uniós webáruházzal fennálló vitáját Magyarországon kizárólagosan a fővárosi kereskedelmi és iparkamara  által működtetett békéltető testület dönti el. Ahhoz, hogy az online vitarendezési platformot használni tudja, előzőleg regisztrálnia kell az Európai Bizottság rendszerében. Az online vitarendezési platformot az Európai Bizottság rendszerében való regisztrációt követően az alábbi link segítségével érheti el: http://ec.europa.eu/odr Az oldal betöltését követően válassza ki a kívánt nyelvet, jelentkezzen be és kövesse az oldal utasításait. Amennyiben a határon átívelő online vitarendezéssel kapcsolatosan további kérdése merülne fel, a Budapesti Békéltető Testület tud részletes felvilágosítást adni Önnek.   A Budapesti Békéltető Testület: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310. Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10. E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu, onlinevita@bkik.hu Fax: 06 (1) 488 21 86 Telefon: 06 (1) 488 21 31    

9./ Sütik, cookie-k

A Technoform Kft. Honlapján cookie-kat használ, melyről részletesen az Adatvédelmi Tájékoztató „Sütik, cookiek során történő adatkezelés” fejezetében olvashat.

10./ Dokumentumok

  1. a)Általános szerződési feltételek LETÖLTÉS  

  2. b)Elállási nyilatkozat LETÖLTÉS 

  3. c)Magyar Posta kármegállapítási jegyzőkönyv LETÖLTÉS 

  4. d)Magyar Posta fuvarozási ÁSZF LETÖLTÉS 

  5. e)DPD Reklamáció és panaszkezelés LINK

  6. e)DPD fuvarozási ASZF LINK

A Honlapon történő vásárlás feltételezi a Vevő részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. A Technoform Kft-t nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba észlelhető az internetes hálózatban, ami megakadályozza a honlap működését és a vásárlást.  

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2021. január 01.

Technoform Kft Makita, Hitachi, Metabo márkakereskedés, gépkölcsönző és szerviz | Tel: 42/311-790, 70/415-1851
Technoform Kft több mint 31 éves magyar tulajdonú vállalkozás. Címünk: 4400 Nyíregyháza, Víz utca 44.
A megjelenített árak bruttó végfelhasználói árak.
2021